Translate

Monday, January 11, 2010

Моя історія - не історія англосаксонського канадця

Місяць тому перед Різдвяних Свят по новому каландарю зустрінувся з двома однокласниками. Одних із них я не бачив, мабуть, з початок 80-их років. Друого частіше бачу, він став сусідом моєї мами та його доня товарешує з моєю плиміницею. Вз'яли собі гальби пива, та пішла розмова та запитів про все що перейшло протягом всіх тих років коли ми не спілкувалися та один із них мене питає. Що тебе так на Україну потягнуло, де ти вивчив їхню мову ітд.

Трохи здивувало мене такі запити та сказав... "Знаєш коли Ви дивилися мультики по суботах я ходив до уркаїнської школи, так я вивчив базову мову. Потім закінчив баклавру та магістерку в славистиці, та теж подорожував не тільки на Україну в 90-их роках але теж і вчився в Ленінграді в 1985-ому році. Коли ще існував Советський Союз, помятаєте що це був СССР," жартливо їм спитав.

Один із них питає, "Але чекай, твій батько був з України?" Хотів бути сакарстичним та відповісти що ні з Марсу, але він навіть не дав мені можливість відповісти та спитав. "А як він до Канади приїхав?" Все розтлумачив йому... як Нацисти взяли чотиннадцятьрічного батька в Німечину на роботу зі старшим братом. Як брат потрапив в полон до Советів коли вони ходили на Берлін та відправили його негайно в Сибір. Як батько втікав на Захід від Совєтів в сторону фронту, до Британців та Американців. Як він потім прожив в таборі поки що план Маршала дозволило йому знайти роботу на шахті в Белгії. Там протягом п'ять років він вивчив Французьку мову яка дала йому можливість емігрувати до Канади в 1952-ому році та зі знання мови посилився в Монтреалі.

Обидвоє були здивовані, махали головами. Ми не знали що у Вас така цікаві сімейна історія. Та знову запит. Але як ти там потрапив? Ти там понад десять років жив, це тобі тяжко не було? Теж на тих запитів відповів та потім пішло по другі трасі. Я починав їх допитувати про наших однокласників - про кого міг пом'ятати та спитав чи вони знають що всі тепер роблять? Все було дуже приємно та весело протягом п'ять - години до другої ночі.

Наступного дня я задумався над одним питанням. Як це може бути що ровесники однокласники ніц про один одного не знали. Правда що вони менше про мене знали чим яро них. Не маю відповіді, але може це просто таке суспільство було, бо вони теж з певного покоління імігранти. Здається мені що іхні сімї давно відішли від цього почуття що вони теж не були канадцями але імігрантам. Якось більшості із моїх друзі це були українці, греки, італіці, словени, мадяри та навіть німці і поляки... всі імігранти, але простіше всі біжанці від страшного лиха та страху. Ми коли підростали якось розуміли від своїх батьків що це було війна, та що це було ярмо Совекського Союзу. Правда що ми це не зрозуміли на цьому рівні як наші ровесники на рідні землі, але набагато краще зрозуміли чим якісь Б.А.С.П-и. (Білі Англо-Саксонські Протестанти — від англійсьокого — W.A.S.P. Теж варто не перепутати цей термін з металістами з Лас Анджелас, ні пісеню від Джима Морисона під назвою The WASP (Texas Radio and the Big Beat), про подібне радіо вже колись писав та ще напишу. До речі — дещо про грецьких друзів далі буде!

Ці ровесники канадці або навіть анлічани, їхня історія була інакшою - це були сімейні солдатцкі історії проти великого зла Нацизму. Наша історія чомусь була в підпіллі! Деяких з наших батьків воювали проти зло коммуністичного режиму та нацистів/фашистів але про це досі світ не знає. Бо Москалі якось написали свою історію та з допомогою Комінтерну та КПУ які таку ПР компанію зробили проти Україну, що велика частина українців свою історію самі не знають, але не буду звинувачити українців.

Згадаю що навіть у російських підручниках історії було написано що Московія починалося в 1169, коли Андрій Боголюбськи напав на Київ та все викрав. Але не має одних із російських істориків які згадають співпрацю та саракооблизання Ханів Золотої орди. Підтвержую що це російські підручники — не Радяньські. Я перший раз цього чув від свого батька коли він ще жив, але перше прочитав у книзі "Московство" Павла Штепи, перше опублікована перед народження молодшого мого брата, в діаспорі, але перше подаровано мені в другому виданні на рідні землі одного відомого журналіста-громадського діяча - кличко його починаєтся на перші три букви - ПРО.... Ось, мабуть, так і починалася Московська брехня хто є старшим братом!

Бо теж є такі як мої ровесники які ніц про мене не знали - навіть з таким призвіськом не могли збагнути що я не тутешний - моя історія є інакшою а не англо або франко-канадською. Чомусь більшості амениканці, британці, канадці ще думють що Советський Союз був нашим союзником під час Другої Світової Війни. Я кажу що ці що так думають всіх фактів не знали та досі не знають. Ніяким союзниками не були! Поперше, як би були союзниками Великої Вітчезняної Війни не би було - це би називалася і в СССР - Друга Світова Війна. Сталін боровся проти фашизму але не з людськими принципами, але щоби роширити свій вплив над европою - точка. Я впевненний що Сталін був байдужим що Гітлер вбивали Жидів (або політкоректим терміном Євреїв)! На Галичині називати Євреїв Жидами не матюкання як всі якось світу переконали - Робота Комінтерну напевно - бо в Франції слово Juif, в англомовному світі Jew, не є ненормативною лексикою... Але якось навіть після розвалу Совєтьського Союза залишки Комінтерну мав свій вплив по цілому світі і початок 90-их років навіть мав вплив на редакцію в телеканалі CBS та вирішили що слово "жид" англійською мовою перекладається як "kyke". Це є одна а із брехнів що залишилася завдяки Комінтерну.

Свідомі люди помятають що після завершення Другої Світової Війни було таке що називалося Нурембергський Процес де звинувачували всі причетні до злочинства проти людство - на чолі в яке було жидивський народ европи. Після тих процесів вийшло понад двацять томів процесу та всіх рішень, але чомусь в Советському Союзі було опублікованно лиш чотирнадцять томів тих процесів. Факівці кажуть що все що показувало українських збройних сил в позитивному світлі, точно не існувало в Совєтьскі редакції. Вояки які воювалн за незалежність України, свічення про українців які допомагали жидів та ховали їх від фашисткої машини знищення - якось це все зниколо від історичної пам'яті світу. Але були такі українці!

Так як Російська Імперія яка була проти українською перетворилася в СССР - нащадки Російської Імперії, Російська Федерація, залишилися шованістами та далі мають намір бути імперіою. На жаль ці мої однокласники як більшості людей, в ключаючи до них політиків — бо деяких з них можемо називати люди.

Себто я так з багатьох українців які народилися далеко від неньки України гордий що я з українського походження — але не як більшости тих що з українського походження, але ще є шотландські та ірландські коріння.

Мої друзі та ті які дійсно мене пізнали та знають моїх принципів зрозуміли хто я такий. З деякими з них багато спільного прожив — деяких з наших спільних друзів вже немає між нами, але якось ми діємо далі, йдемо в перед, але з якимись приципами. Ті принсипи які я маю як українець не зрозуміють мої однокласники, не мій брат рідний та не моя рідна мати.

Кузня моєї свідомості не ця сама як мої ровесники які не є укаїнського походження, та була багато іншою більшоті українців з діаспори. Це і було опубліковано десь раніше, але колись сам ще непишу.

Був такий політик який використував одних із моїх принципів під час виборчої кампанії — Не словом, а ділом! Коли весь український народ, де вони би жили на наші планеті таким були, то давно тому світ би знав що це є Україна та хто це українці.

No comments:

Post a Comment