Translate

Friday, July 22, 2011

Ворогів чи прихильників — Що це природа

Нещодавно я мав дуже велику приємність. Відсвяткування Івана Купала на Оселі Святої Софії разом з Громадською організацією “Зустріч” з Монреалю. Після цього свята вирішили поїхати на Оселю “Україну” десь тридцять кілометрів на північ від Оселі Свт. Софії.

Оселя “Україна” підпорядковуватися парафії Святого Михайла в Монреалі яка в цьому році відсвяткує свою сторіччя.

Я там на Оселю Україну потрапив випадково, але вдячним. Бачив декілька знайомих та пізнав нових людей, все було дуже приємно. Приєднався до нових знайомих біля пляжу прекрасного озера. Пішов собі плавати...Плавав собі та відпочивав під сонцем. Потім відбулася маленька неприємність.

Біля пляжу. Якось в ці природі, де не дозволяється полювання, з'явилася малесенька півтора метрова підв'язкова змія біля берега. Люди якось збожеволіли та починали цю малесеньку істину давити патиками, кидати її в озеро. По моєму не по-людськи. Це мене дуже злостило але моментом я тільки висловлював свою думку тим які мені оточували. В більшості підтримали мою думку що людина та люди як мочать цю маленьку істоту — щось бракує між вухами.

Через пару днів я висловлював що було потрібно робити з тим чуваком який знущався з тією маленькою змією на МордоКнизці, себто Facebook. Я написав- “Мабуть мені було потрібно взяти того чувака за горло та затягнути в озеро щоби просто показати всіма!” Так це не дуже християнський спосіб, але чесно кажучи історичним показом Християни теж не мають чим хвилюватися. Хто має мені право говорити про християнські способи коли Церква сама вбивала тих які були проти це що вона хотіла. По моєму не має це що називається Християнський спосіб життя. Я просто перестав вірити в організаційні релігії коли після цього що батько раптово помер та ніхто від церкви не допомагали. Moже бо йому в один день в який він мав вихідним, в який він хотів мене виховати як нормальною людиною який може розуміти що це ловити рибу, полювати, та розуміти природу — але часто до церкви не ходив. Але я вірю у Бога та що був Ісус Христос, але не як більшості людей не потрібно мені робити якусь показуху. Я можу помолитися під відкрити небом. Мені не потрібно священика щоби Оцем розмовляти... Це є повний нонсенс.. Може ці які служать для церкви та не думають — але це їхнє право як люди на ці планеті.

Це що батько не часто ходив до церкви нічого не значить... Бо я від батька багато вивчив про природу... Наше місце між тварин... наша відповідальність.

Я часто ходив з батьком у походах по лісах, збирали гриби, чорниці, малини але завжди поважали цю природу. Я був вихований щоби шанувати природу, це рахує і тепло кровні звіри так і як змії. Якось мій батько, син само вченого ветеринара зрозумів баланс в природі.

Якось, люди, які не мають розуміння природи..б вчинять дурниць — але хто втому винній? Це моє питання! Я ніколи не би захопив цього дебіла за горла. Я пасивна людина. Але час настав що Церква якось своїх парафіян виховали по людському. Щоби люди починали розуміти та шанувати природу.

Хто був ця людина яка мучила цю малу істоту не знаю. Сподіваюся що Отець Ігор зрозуміє чому я так ворожо виступав.

В цьому дурному світі, бути затриманим немає сенсу!


2 comments:

  1. Розумію і співчуваю. Це благородно.

    ReplyDelete
  2. не злостіться так на церкву. Хтось ходить до церкви і його душа стає більш благородно, а для кого сь це просто пункт в щотижневому розкладі.

    ReplyDelete