Translate

Saturday, January 18, 2014

МАНІФЕСТ ГІДНОСТІ УКРАЇНЦЯ


МАНІФЕСТ ГІДНОСТІ УКРАЇНЦЯ
(МАКСИМАЛЬНЕ ПОШИРЕННЯ У СОЦМЕРЕЖАХ!)

У мене відібрали роботу – я стерпів.
Мою пенсію відклали – я стерпів.
У мене забрали бізнес – я стерпів.
Мене обклали непосильними кредитами – я стерпів.
Мою родину загнали у злидні – я стерпів.

Мої кошти витрачають на заміські резиденції і дорогі авто.
Моїми податками фінансують злочини проти мирних і чесних людей.
Мене щодня обдурюють з екранів телебачення і шпальт газет.
Мене вважають нікчемним робітником і тупим електоратом.

Вони подумали, що я стерплю все і захотіли зробити мене рабом.

Але я українець! У мене козацька кров – кров вільної людини.
Саме тому я перестав мовчати, пробудився і повстав.
Я мирна людина, що заслуговує на повагу й хоче, щоб її почули.
Проте мене грубо побили, забрали мою свободу, зневажили мою гідність.
А з ними відібрали і мій страх…

Мені влада заборонила приїхати на авто з друзями – я приїду.
Мені влада заборонила закривати обличчя маскою – я закрию.
Мені влада заборонила захищати голову каскою – вона у мене буде.
Мені влада заборонила вдягати комуфляж – я одягну.
Вони мені заборонили разом збиратись – нас буде мільйон.

Влада хоче, щоб я мовчав – я повідомлю всіх друзів, знайомих і родичів.
Цього разу я не стоятиму, не співатиму і не слухатиму порожніх розмов. Цього разу я буду діяти. Краще померти, аніж жити в неволі.

19 січня – це день свободи, день гідності, це мій день!

Коли один користувач одних соціальних мереж спитав про автора та авторських права була така відповідь:

...це текст збірний, просто зібраний докупи! Але я би хотів, щоби він був анонімний, тобто аби кожен під ним підписався, а не тільки я... Це ж бо Маніфест,...


No comments:

Post a Comment