Translate

Friday, October 11, 2013

Що готується бабцю?



Ось такий проєкт одного колеги! Він одних із тих що має подвійне громадянство – канадське та американське. Здоровий хлоп та його знаю може десь понад тридцять-п'ять літ. Ось тепер він розгортає проєкт який називається — Що готується бабцю? Правда що воно так не називається але по англійському — What's cooking grandma?




Суть є дуже проста — краще один одного розуміти через здорове харчування так як наші бабці з будь якої культурності! Джейссон наш хлопець! Його дід був перший українець вибраний до нашої міської ради у містечку Ляшін. Не знаю як він писався по нашому але якось англійською він писався McCulloch та якось перехрестився на англосаксона але все одно багато другим українцям.

Я пам'ятаю коли Джейссон разом з батьками жив на мої вулиці. Коли я вчився з школі десь у восьмому та дев'ятому курсі я грав на тромбоні, але поза практичне заняття у нас було теж музична теорія. Одних у тих років державний іспит було пов'язано з композицією “Месія” Гендля. Ми у дома не мали апаратури щоби цього слухати на кастетах, але я знав що мама Джейсонна викладачка музики в другі школі та якось я він неї позичив бобіни та програвач щоби готуватися до державних іспитів.

Можу сказати одне! Мій батько дуже зрадів! У тих роках я слухав переважно Джима Морисона та Емерсон, Лейк і Палмера. Якось після цього моменту я розумів що мати Джейсонна наша людина.

Але це було багато років тому, тепер її син Джейссон стараєтеся щось нове попробувати. Ми з Джейссоном часто спілкуємо на різні темах але переважно я йому допомагаю з акцентами коли він має якісь проби на ролях у фільмах... але дуже часто ми розмовляємо про здорове харчування!

Ось тепер він має ось такий проєкт якого я на цей момент тільки можу морально підтримувати. Перегляньте, як можете допомогти то будь ласка зроби свій внесок!



Vasyl Pawlowsky

Independent Consultant


1 comment:

  1. Кожні вихідні я використовував, щоб відвідати цей веб-сайт, тому що я хочу насолоду, Forthe причини, що це це веб-сторінка активних дій по-справжньому хороший смішно інформація теж.

    ReplyDelete